Bliv medlem - informationer

PADEL - SENIOR

• Gyldighedsperiode på 12 måneder
  • Det individuelle klubmedlemskab til dig over 18 år, hvor du kan spille på alle tider og alle dage.

PADEL - "EARLY"

• Gyldighedsperiode på 12 måneder
  • Det individuelle klubmedlemskab, hvor du kan spille på alle hverdage mellem 06.00-15.00.

PADEL - JUNIOR

• Gyldighedsperiode på 12 måneder
  • Det individuelle klubmedlemskab til dig under 18 år, hvor du kan spille på alle dage indtil kl. 18.00.

• (Sidste reservation kl. 16.30-18.00)

PADEL - FAMILIE

• Gyldighedsperiode på 12 måneder
  • Familie/husstands klubmedlemskab til hele familien, som kan anvendes på alle dage.

• (Sidste reservation kl. 16.30-18.00, såfremt børn booker banen)

• Fri adgang til tennisbanen på alle tidspunkter.

Sæsonen for Padel løber fra 1. april til 31. marts. Afhængig af tilmeldingstidspunkt betales månedsvis indtil 31. marts

Skriv til info@oedstedtennisklub.dk, hvis du melder dig ind senere end 1. april.

TENNIS - SENIOR

• Gyldighedsperiode Ca. 6 måneder

TENNIS - JUNIOR

• Gyldighedsperiode ca. 6 måneder
  • Det individuelle klubmedlemskab til dig under 18 år, hvor du kan spille på alle tider og alle dage.

TENNIS - FAMILIE

• Gyldighedsperiode ca. 6 måneder